Erektil dysfunktion er en afvigelse i den seksuelle organ, hvor han mister evnen til at have sex, det er ikke den vigtigste sex fysiologiske proces af erektion. Hvis du oplever tegn på impotens man nødt til at tage til urolog, sex terapeut eller psykoterapeut.

Symptomer

den

  • Hurtig gennemførelse af samleje.
  • Manglende ønske om selv til sin elskede partner.
  • Regelmæssigt intermitterende rede af penis (som når du skifter stilling).
  • svaghed af kønsdelene.
  • Lav sexlyst, mangel på seksuel aktivitet.
  • for Svag følelse i sex.
  • en Sjælden manifestation af morgen erektion.
  • manglende Vilje til at have sex, konstante undskyldninger.

Erektil dysfunktion kan være forårsaget af fysiologiske eller psykogene faktorer.

psykologiske årsager, kan nævnes:

den

  • Ubelejligt sted, det fysiske ubehag.
  • Manglende søvn.
  • for Psykisk træthed, stress.
  • Hyppige konflikter i par.
  • Psykologiske traumer fra barndommen.
  • Frygt for dårlig sex.
  • Intimitet med en ny partner.
  • med selvværd Problemer.
  • manglende sexliv.

fysiologiske Lidelser er, at de er:

den

  • sygdomme i hjerte og blodkar (højt blodtryk, thromboses, vaskulitis).
  • Problemer med det endokrine system (diabetes, utilstrækkelig mængde af testosteron, neoplasi, prostata, fedme).
  • for medicin (brugen af steroid hormoner, anabole steroider, antidepressiv medicin eller narkotika).
  • Fejl i kønsorganer (udsat kirurgisk indgreb, traume, seksuelt overførte sygdomme).
  • for sygdomme i nervesystemet og bevægeapparatet (multipel sklerose, anfald, herniation, og andre spinal patologi).

der er også faktorer, der er af blandet karakter, som omfatter en sjælden seksuelle liv, stillesiddende livsstil og ugunstige miljømæssige forhold.

Til 21, risikoen for at udvikle sygdommen er 5 procent, i op til 40 år – omkring 40 procent 60 år – 60 procent. Med alderen sandsynligheden for at udvikle impotens stiger.

< h2>20 metoder, der vil hjælpe dig

Nedenfor er tips, der vil hjælpe med at løse dette ømtålelige problem.

Forståelse af et medlem for at bevare blodcirkulationen

den

  • Bringe hanen til en erektion, og gribe fat i det med fingrene på basen.
  • Blodet bliver i penis, så den erektion, vil ikke forsvinde.
  • Omkreds er bedre til at gøre det indeks og middle finger på princippet bundt.

Vælg lodret position

den

  • Hvis du lider af svag erektion, det er bedre ikke at ligge på ryggen i vreya sex.
  • I dette tilfælde, blodet vil trække sig tilbage fra kroppen.
  • for at Ligge på toppen, gør det muligt at fastholde den hårdhed af penis.
  • du Kan stå eller blive på mit knæ i oprejst position blodcirkulationen i den nederste del af kroppen forbedres.

Arbejde på nyrerne

den

  • Praksis, når du går på toilettet for at tisse. Mens urinating, stå på tæer og holde din ryg lige.
  • Anspændt din balde muskler, og tryk på, udånder og på dette tidspunkt slipper væske.
  • power jet kan du bestemme din udholdenhed i sengen.
  • Hyppig motion kan styrke ikke kun styrken, men og nyrer.

Komprimere musklerne i anus

Uddannelse af intime muskler giver dig mulighed for at opnå succes i den intime sfære.

den

  • Inhalerer og presse musklerne i anus på samme tid holde vejret.
  • for Spænding, der kan være i forhold til, hvordan du kan klemme visse muskler til at holde tilbage trangen til at defecate.
  • for at Udføre komprimering med en maksimal kraft, udånder langsomt at slappe af i musklerne.
  • Du bør gøre en dejlig varme i den private dele.

den løbende ydelse af denne øvelse har følgende fordele:

den

  • at Øge libido.
  • Fjernelse af nervøse spændinger.
  • for at Styrke prostata.
  • for Forebyggelse af for tidlig sædafgang.
  • for Styrkelse af styrken.

praktiske øvelser,

Motion styrke følgende områder:

– Bækkenhule muskler.
den

  • Balder.
  • Tryk på tasten.
  • Lænd.

de Øvelser, der øger blodgennemstrømningen til bækken, øge sin vitalitet og forebygge seksuel dysfunktion. Nedenfor er effektive eksempler på motorisk aktivitet:

    1. ben elevatorer fra en udsat position 45 grader og ret vinkel. Dine lemmer skal være lige.

en

  1. Løft kroppen fra udsat position (alle de sædvanlige abdominal øvelser styrker ikke kun abdominale muskler, men også styrken).
  2. Båd (ligge på maven og begynde at løfte den øvre og nedre ekstremiteter, den øverste del af kroppen skal forblive fast).
  3. Løft bækkenet fra udsat position med simuleret back-og-tilbage bevægelser.
  4. for at Gå fra en siddende position på balder (du skal føle varmen i de muskler).
  5. Squats med en lige ryg (du kan udføre med din vægt, eller med håndvægte).

Se din testosteron

Statistik viser, at den højeste koncentration af testosteron i mænd, i morgen, umiddelbart efter at vågne op. Ved aften, mængden af hormon, der gradvist aftager. Hvorfor ikke drage fordel af din morgen?

Sund Morgenmad til din potens

vi Præsenterer flere varianter af sund og lækker Morgenmad, og du vælger den bedste indstilling:

den

  • Havregrød lavet med mælk med en lille mængde af frugt.
  • for Brød og kogte æg (det er bedre at tage vagtler).
  • fedtfattig hytteost og urte-te (men kaffe er bedre til at nægte).

Hvad med at forkæle dig selv for frokost og aftensmad?

Linser suppe med en let yoghurt, kød, kylling eller fisk, små beløb bagte kartofler – fantastisk til en god frokost. Så til middag, så lad det være let, især hvis du har en hård nat. Yoghurt, varenets, foretrukne frugt – dette vil hjælpe dig til ikke at spise for meget og holde sig i god form.

Brug en vakuum pumpe

fitness, som pumpes ud i luften, fremmer blodgennemstrømningen til penis, derudover, der er microreserve muskler, der forårsager størrelsen af reproduktionsorganer er steget. Nok til at sætte kønsdele i pumpen for et par minutter, så vil du se et positivt resultat. Gøre det bedre end lige før en seksuel handling.

for At forbedre styrken er designet følgende produkter:

Mere at læse  Skaldethed Hos Kvinder — Årsager, Typer Og Behandling

Viagra.

Cialis.

  • Naturlægemidler kosttilskud (for eksempel, power af Kejser).

 

ved hjælp af sådanne værktøjer er anbefalet af lægen, sikre, at du ikke har nogen kontraindikationer.

Mælk-rosin bouillon

den

    • Moden rosiner skylles og koges i mælk.

Efter kogning, fjerne væske fra varmen og lad den stå, indtil det køler.

  • for at Spise mælkeprodukter behandler hver dag for et par skefulde.

 

Spise fødevarer med elskovsmiddel

Afrodisiaka komponenter at vække seksuel lyst og øger libido. Til produkter og retter med disse ingredienser, er en af følgende:

den

  • Bananer og mange desserter med deres Tillæg.
  • Naturlig honning uparfumeret (bedre til at låne fra venner biavlere).
  • Frisk hvidløg.
  • for Mælk.
  • for fisk og skaldyr.
  • ekstra jomfru olivenolie.
  • Valnødder.
  • Tørret frugt.
  • kamelmælk (en sjælden vare, som forhindrer mange sygdomme og endda bruges til behandling af kræft).

Men det søde og fede, stegte fødevarer og færdigretter er bedre at spise så lidt som muligt er de største fjender af dit potentiale, form og vaskulære system.

Nærende blanding af valnødder

Hvis du ikke kan forestille mig mit liv uden desserter, tage pillede valnødder og bland dem med naturlig honning (kan du male nødder til at en glat konsistens). Drik en blanding af te eller gedemælk.

Kontrast brusebad eller badekar

den

  • Start med varmt vand og gradvist gå til kulde.
  • for at Ændre vandets temperatur hver to minutter.
  • du skal Have 12 tegn.
  • Så dine blodkar, vil komme til den tone, og de hormoner, der vil blive produceret med forstærket kraft. Daglig kontrast brusere – nøglen til din livsglæde og energi, som vil overraske enhver pige.

Nyttige boghvede

den

  • skyl gryn indtil da, indtil vandet bliver klart, og hæld kogende vand.
  • lad blandingen stejle natten over. I morgen dræne vandet og tilsæt korn, yoghurt med en lille procentdel af fedt.
  • Grød bør ikke være salt eller sød.
  • Spise ret et par gange om dagen.

Naturligvis, at et sådant produkt kan næppe kaldes god, men i det mindste har en gavnlig effekt på din erektioner, udover god renser kroppen.

Græskar frø

den Vigtigste kilde til zink, som vil øge libido og vil gøre din ven til at være aktiv:

du skal Blot tørre frø i ovnen, male i en kaffemølle og føje til korn og kan bruges i fast form, som en snack. Det vigtigste er at gøre det dagligt.

Hvidløg og løg

Disse produkter vil øge styrke og beskytte mod forkølelse.

Tilføje friske hvidløg og løg til salater, kød og fiskeretter til at forbedre smagen. Hvis du er bekymret for, om den ubehagelige lugt efter at spise dette grønne, spise det med persille, som hjælper med at friske ånde.

Gulerod bouillon

Riv gulerødderne på et fint rivejern, kog mælk og tilføje til papirmasse.

Holde blandingen ved svag varme i 15 minutter, så lad det køle ned og drikke flere gange om dagen.

Afvisning af dårlige vaner – nøglen til styrke i enhver alder

Rygning, alkohol, misbrug, store mængder af koffein per dag – er ikke den bedste måde påvirker din seksuelle aktivitet. Og er bedre til at erstatte med urtete eller frisk presset juice i stedet for at varme lommer til at spise hjemmelavet sund mad. Du vil se resultatet efter et par uger, styrken vil være stabil, og sex vil gøre mere for ofte.

Morgen kører – ikke bare en Bestyrelse bestående af læger

Regelmæssige varighed af Jogging, mindst en halv time om dagen vil give dig mulighed for at holde sig i god fysisk form og opretholde normale blodets flow i bækken området. Det er bevist, at der kører på din sædvanlige tempo giver tone til manddom, bidrager til forebyggelse af inflammatoriske processer. Du kan køre som udendørs eller på et løbebånd.

Hvordan kan man forhindre, at erektil dysfunktion?

Vi vil bringe forebyggende foranstaltninger, der vil hjælpe dig med at overraske din kone i sengen, og hver gang, for at behage hende en stærk erektion.

den

    • Hvis du er i alderdommen, er det ikke nødvendigt for hver loven af samleje for at miste frø. Det fratager dig af mandlig magt og energi. Prøv nogle gange at holde orgasme til en lang tid at holde sig i form.
    • for Regelmæssig fysisk aktivitet er den bedste forebyggelse af stagnation i bækken området. Vælg den sport, du kan lide bedst, engagere dem på en sjov måde. I et ekstremt tilfælde, ikke forsømme den simple Vandring.
    • Forestil dig, at du og en kvinde er i et sammenhængende team. Dette betyder, at alle dine handlinger skal være i overensstemmelse, du skal eksistere feedback. En kæreste vil altid hjælpe dig med at løse et delikat problem, og vil ikke grine af ulykker.
    • Permanent og vedvarende relationer er et andet element i en sund potens. Det er bedre at have én partner, og ikke at spilde tid på en one-time connection.
    • Regelmæssigt resten ikke kun fysisk men også psykisk stress. Nervøs udmattelse er fyldt med fuldstændigt tab af libido, så indimellem bliver distraheret fra rutinemæssige aktiviteter og problemer på arbejdet.

Fedme er en fjende af mænds sundhed. Se din kost, lad ikke tal på vægten gik op.

  • ikke et overforbrug af medicin, især antidepressiva og antibiotika, som ved længere tids brug, ikke til det bedre indflydelse på libido. Husk, at al medicin bør kun tages som anvist af din læge.